شنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۸۱

حتماً ياهو خراب شده.. اين چند روز، هيچ e.mailيي نداشتم
و همين طور دريغ از يک Off Line.. احتمالاً ياهو خراب شده..
آره! همه چيز خوبه.. فقط ياهو ي من خراب شده.. خراب..
ياهو خراب شده.. e.mail ِ من گم شده.. آره.. گم شده..
- چيزي که وجود نداره، چه جوري مي خواد گم بشه؟
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
خُب، ما برگشتيم..
صفحه ي تقويم اين ماه رُ عوض کردم؛
کسي به فکر گل ها نيست
کسي به فکر ماهي ها نيست
کسي نمي خواهد
باور کند که باغچه دارد مي ميرد
که قلب باغچه در زير آفتاب ورم کرده است
که ذهن باغچه دارد آرام آرام
از خاطراتِ سبز تهي مي شود
و حس باغچه انگار
چيزي مجرد است که در انزواي باغچه پوسيده است..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
گلِ گلدونِ من؛ شکسته در باد ، تو بيا تا دلم نکرده فرياد
گل شب بو ديگه، شب بو نمي ده! کي گلِ شب بو رُ از شاخه چيده؟
گوشه ي آسمون، پر رنگين کمون، من مثل تاريکي، تو مثل مهتاب..
اگه باد از سرِ زلفِ تو نگذره، من مي رم گم مي شم تو جنگل خواب
گل گلدونِ من، ماهِ ايوون من؛ از تو تنها شدم، چو ماهي از آب
گل هر آرزو رفته از رنگ و بو. من شدم رودخونه، دلم يه مرداب..
// يادش به خير؛ غار رودافشان
, دنج تاريکي! رودخانه! جوجه کباب!
, يادش به خير؛ من
, يادش به خير؛ ما
, يادش به خير؛ دوستي ها..
آسمون آبي مي شه، اما گل خورشيد، رو شاخه هاي بيد، دلش مي گيره..
دره مهتابي مي شه، اما گلِ مهتاب، از برکه هاي خواب، بالا نمي ره..
تو که دست تکون مي دي ، به ستاره جون مي دي ، مي شکفه گل از گلِ باغ
وقتي چشمات هم مياد ، دو ستاره کم مياد ، مي سوزه شقايق از داغ..
گل گلدونِ من، ماهِ ايوون من، از تو تنها شدم چو ماهي از آب
گل هر آرزو، رفته از رنگ و بو، من شدم رودخونه، دلم يه مرداب..
(با صداي سيمين غانم؛ Flash تصويري ش رُ ببينين!)