سه‌شنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۸۱

تو آسمون زندگيم، ستاره بوده بي شمار
اما شباي بي کسي، يکي نمونده از هزار
يکي نمونده از هزار..
ستاره هاي گمشده، هر شب من هزار هزار
اما هميشگي تويي، ستاره ي دنباله دار
يکي نمونده از هزار..
چند روزه، يه کم خيلي خسته ام!! نمي دونم.. يا بهتر بگم: نمي تونم..
آره.. فاکتور زمان رُ فراموش کردم.. خيلي اتفاق ها دستِ من نيست..
شايد بهتر باشه اين رُ به خودم بقبولونم.. I Don't Know..
بيش از اين ها.. آري! بيش از اين ها مي توان خاموش ماند..
شعرهاي سرافراز و حتا شاملو و فرخ زاد و مشيري و.. به همراه
کتاب هاي کوئليو و گوردر و اسکاول شين و حتا کتاب هاي اک و
اشعارِ هريس و ديکينسون و.. به همراه فرمول هاي فيزيک و قواعد
عربي و Vocab زبان و 14 ساعت خواب در روز..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
راستي! همه جا مي گن.. شايد روز 11 سپتامبر حملات ويروسي شروع بشه..
تو اون روز هيچ e.mail مشکوکي رُ باز نکنين و روزهاي قبل هم! يه خبر ديگه؛
اسب ترواي جديدي به نام Tela با حجم 379 کيلو بايت در پيام هاي الکترونيکي
ديده شده است که پس از اجرا شدن، اجازه ي دسترسي به رايانه را از طريق
کانال FTP به حمله کننده مي دهد. اين اسب تروا به نام sttray32 در شاخه ي
winnt و نيز در شاخه ي اصلي ريجستري در قسمتِ Run مي نشيند. که مي توانيد
با جستجوي اين نام و نيز در ريجستري، آن را پاک کنيد و از شرش خلاص شويد!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
در کوره راهی که به سرخی خونرنگ آسمان پيوند می خورد
پای نهاديم ،
- بی هيچ پرسشی حتا -
که خورشيد
به انجام سرخ سرشتش
هم از طلوع ايمان داشت
وما
به تنهايی دستهای خويش
شايد...!
(شعرِ سرانجام، از وبلاگِ تنبور)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
امشب يه temp ديگه هم طراحي کردم!! البته با آدرس جديد! وبلاگِ نامکشوف..
آره! موافقم که اين جوري فقط وقت و اينترنت ام رُ حروم مي کنم.. اما لازم بود! هم براي اين که
بايد اين کار رُ انجام مي دادم.. (از ديدنِ Design by: EDNA لذت مي برم) و هم تجربه ي خوبي
بود.. ديگه مي دونم هر tagيي واسه چيه.. يه جور آشنايي عملي.. من که راضي ام :)
اگه حال ش رُ دارين؛ برين همين نامکشوف.. مانيتور رُ Log off يا خاموش کنين (قبلش dc بشين!!) و فقط
بلندگو رُ روشن بذارين.. اون وقت بفهمين من چه حالي دارم.. امروز 3 نفر رُ ديدم..
يکي شون که هيچي؛ دو تاي ديگه رُ هم: نديدم. همين..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
حرف امروز هم: من سردم است. من سردم است، و انگار هيچ وقت گرم نخواهم شد..