سه‌شنبه، مرداد ۲۹، ۱۳۸۱

به به! بالاخره باربد جان هم داره دست به کار مي شه.. ديدي؟ سه ماهِ داري حرف مي زني!
آخر هم مجبور شدي e.mail بزني.. راستش خيلي دوست دارم باهات مخالفت کنم ؛)
دوست دارم بدونم بعد از "زبون خوش" مي خواي چه کار کني! و مطمئن باش من مخالف ت ام!
مممم.. من همون اوايل هم لينک ت تو صفحه م بود! يادمه هنوز ده تا MSG نداده بودم
که لينک هاي کنار صفحه م بيشتر از 10 تا بود! من از لينک دادن نمي ترسم..
مثل بعضي ها (اسم نمي برم! هر چند طرف خودش مي گه باهام فاميل مي شه..
کاري به فاميل بودن ندارم، آخه عزيزجان، برداشتي کلّ صفحه ت رُ از من کپي کردي،
آخرش هم تو MSGت بهمون متلک مي پروني؟ باشه..) خُب، کجا بوديم؟
آها! سرِ لينک شيرازي ها يا همون "دوسّي" .. من اين لينک رُ به همراه باقي لينک ها در
پايين صفحه م مي آرم. و از همين جا هم اعلام مي کنم؛ اگه کسي لينک هر کدوم از وبلاگ هاي
من رُ تو صفحه ش آورد، بگه تا من هم آدرسش رُ تو صفحه م بذارم.. لوگو هم همين طور..
در ضمن، در موردِ صفحه ي لينک ها، يه برنامه ي خوب دارم.. البته اگه وقت کنم.. فعلاً بماند!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
هنوز نيومده برگردم..؟! ظاهراً به دلايلي (دلواپس نشين! خيره!) دوباره بايد برم تهران..
الآن (1 نصفه شب) که بليت گير نمياد.. فردا صبح مي رم ببينم چي ميشه.. خلاصه تا ا
طلاع ثانوي من خداحافظي هستم، شما هم اگه خواستين، يواشکي حرف هاتون رُ به هم بزنين..!
ولي قبل از اون، مي خوام يه هديه بهتون بدم.. مي دونم که مي پذيرينش؛
..مي خوام از باغ بزرگ آسمون
سبدي پر از ستاره بر دارم
واسه اين که تنِ تو زخمي نشه
رختي از مخمل ابرا بيارم
..دوست دارم هزار هزار ستاره ي دنباله دار
شبي که عروس مي شم، تور سپيد من باشه
چه قشنگه که آدم خواب هاي خوب خوب ببينه
کاشکي زندگي هميشه مثل حرف زدن باشه
..بيا چشم بسته به اون دنيا بريم
بيا از پله ي ابر بالا بريم
يه روز از جاده ي شيري افق
بيا تا شهر فرشته ها بريم
..بيا با فرشته ها آدما رُ نيگا کنيم
براي تنهايي شون گريه و دلسوزي کنيم
..وقتي خورشيد رُ از دروازه بيرون مي کنه
بيا رو مخملِ شب، خورشيد رُ گلدوزي کنيم
..اگه خوابم نباشه دق مي کنم
اگه سرابم نباشه دق مي کنم
لطفاً چشمهاتون رُ ببنيدن و به هر چي (هر کي) دوست دارين فکر کنين،
و اين Falsh رُ تماشا کنين.. براي هميشه.. يه زندگي.. .....
آره! همه ي حرف هاي من هم؛ همينه! لطفاً ببينينش..
(آخه اگه دستم رُ رد کنين و هديه رُ نپذيرين، بَده! و شما بد ميشين! گفته باشم..)