سه‌شنبه، مرداد ۲۹، ۱۳۸۱

معشوقه بسامان(=نيکوکار) شد، تا باد چنين بادا
کفرش همه ايمان شد، تا باد چنين بادا
ملکي که پريشان شد، از شومي شيطان شد
باز آنِ سليمان شد، تا باد چنين بادا
ياري که دلم خستي، در بر رُخ ما بستي،
غمخواره ي ياران شد، تا باد چنين بادا
زان طلعت شاهانه، زان مشعله ي خانه
هر گوشه چو ميدان شد، تا باد چنين بادا..
امشب ماه چه قدر ناز شده.. بعد از مدت ها ازش خوشم اومد!
راستي! به عنوانِ اطلاعيه مي گم؛ وبلاگِ قبلي گل يخ به خاطر
سهل انگاري دوستشون از بين رفت! اين هم آدرس جديد: گلِ يخ :)
ديگه چي..؟! آها! ببينين فرق تا چه اندازه.. (همين امشب آدم شدم آخه!)
اين تابستون، خيلي برام خاطره و تجربه داره؛ اول تابستون که رفتم تهران،
کتاب "زندگي کوتاه است" (يوستين گوردر) (نامه هاي aziziي آگوستين قديس
به اون) رُ با خودم بردم و براي بار سوم خوندمش.. چند روز پيش که رفتيم
تهران، کتاب "درون يک آينه، درون يک معما" (يوستين گوردر) رُ با خودم بردم
و براي دومين بار خوندمش.. يه کتاب در موردِ آفرينش و خدا و فرشته ش و..
اين بار فکر مي کنين چي مي برم..؟! کاملاً اشتباه! اين بار مي خوام دفترم
رُ ببرم.. يه دفتر که جزوه و.. ي ديفرانسيل و شيمي و فيزيک سال ديگه، توشه!
مي بينين تو رُ خدا.. از کجا به کجا.. الآن که ديگه نه، normal شدم..
اما اوايل مي شد گفت از عرش به فرش رسيدم.. بالاخره تو همين تجربه هاست
که مي شه دوست رُ شناخت.. شايد بهتر باشه بگم دشمن رُ.. بگذريم..
امروز آدرس اين جا رُ به يکي از هم کلاسي هاي کلاس زبان دادم!
بهتر بگم؛ اولين کسي که شناختمش..
يادمه، اون هم مثل من دنبالِ اتاقِ شماره ي 108 (؟) مي گشت..
از جلدِ کتابي که دستش بود، حدس زدم همLevel ايم..
يادش به خير! اون اوايل کلاس کوچيک بود، نمي شد ما آقايون يه رديف جدا
بشينيم، خلاصه من و ايشون، مرزِ دخترها و پسرها بوديم :))
حالا که بحث اين جوري شد، بذارين يه کم افاضات بفرمايم:
مي دونين من چرا دوست دختر ندارم و از دوست دختر هم خوشم نمياد..؟!!!!!!!!!!
آخه؛ طبق آماري که در خبرگذاري ايسنا منتشر شده بود، 51/6 درصد دخترانِ کشور
دچار عارضه ي گودي کمر هستند. بر طبق همين آمار، درصد ديگري از اين مادرانِ آينده
داراي نقايصي چون شستِ پاي کج، انحراف زانو، پاي پرانتزي و غيره هستند. ما (مجله
ي
چلچراغ) طي يک عملياتِ جمع ساده به اين نتيجه رسيديم که بيش از 95 درصد از
جامعه ي دختران کشور تا حدي ناموزون هستند!
(لطفاً يقه ي آمار رُ بگيرين!)