سه‌شنبه، مرداد ۰۱، ۱۳۸۱

..مي دوني دل اسيره
اسيره تا بميره
مي دوني بدون تو
دلم آروم نگيره..
خب، يه کم سرگرم بودم!! و حالا مي تونم بهتون مژده بدم
که aziziم هم به جمع بلاگيستانِ بلاگردون پيوست!!!!!!!
البته! چون خيلي ايشون کلاسشون بالاست، هيچ جا
اجازه ندادن لينک و اسمي ازشون بذارم (آخه در سطحِ ايشون
نيست خب!) ...شوخي کردم azizi !! اما جالبه! به نظرتون
چي مي خواد بنويسه..؟! هر روز up dateش مي کنه..؟! lol
چند تا پيوند به عالم شعر و موسيقي هم هست که اميدوارم
خوشتون بياد.. اول از سيما بينا شروع مي کنم!
(مرسي azizi از اون CD ـه!) پارس ملودي با سيما بينا
مصاحبه اي ترتيب داده که مي تونين اين جا بخونينش.
(جهت اطلاع بگم که به فارسي هستش!!)
و در "ترانه خانه" ي ژينا هم مي تونين بعضي از ترانه هاي
ايراني ماندگار (به قول خودش) رُ پيدا کنين..
(از قميشي و اصلاني گرفته تا شجريان و شيبايي)
و چند تا آهنگِ گلچين کاست (Sample) براي گوش دادن
به صورت برخط يا همون On Lineِ خودمون؛
لبريز (بابک مشيري)
غير منتظره (سعيد مهرداد ضيايي)
به خاطر تولدت (مريم حيدرزاده)
هنر گام زمان (ه.ا. سايه)
داستان هاي شاهنامه ي فردوسي (محمدجعفر محبوب)
ابيات تنهايي (احمدرضا احمدي)(شعر سهراب سپهري)
چيدن سپيده دم (احمد شاملو) (موسيقي: بابک بيات)
شاپري (محمد افتخاري)
سياه همچون اعماق افريقاي خودم (احمد شاملو)
سکوت سرشار از ناگفته هاست (احمد شاملو)
و چند تا لينک احتمالاً باحال تر..
رستم و سهراب (.......)
پس از باران (فريدون پوررضا)
آواي گيتار (.......)
آواي زمين (.......)
آويژه (يه گروه.. خشايار اعتمادي و..)
کيف انگليسي (عليرضا قرباني) (موسيقي: فخرديني)
سير (Seyr) (موسيقي: رضايي، شعاري)
افسانه ي شرق (موسيقي: سعيد ديهيمي)
جوانه ها (موسيقي: بهزاد ميرخاني)
روياي ديگر (موسيقي: محمد سرير)