چهارشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۸۱

چه قدر هوا گرم شده!!
البته مثل اين که امسال -مثل پارسال- کم آبي نداريم..
البته زاهدان و اون طرف ها که از بهار اعلام کردن
امسال با بي آبي و يه جورايي قحطي مواجه هستن..
lol دارن خيابون قصردشت (چهاراره زرگري) رُ براي
احداث قطار شهري مي کنن..
هر چند شک دارم تا ما هستيم، تموم بشه!
چه قدر مترو ي تهران خوشگل ـه..
تا به حال، تو ايران هيچ چيزي رُ به اين منظمي نديده بودم!
يه سيستم کاملاً منظم و دقيق و خوشگل و تميز !!
دارخ براش پله برقي هم ميزارن..
(آخه تنها عيب ش -به غير از اين که موبايل آنتن نمي ده!-
پله هاي زياده ش ـه.. حدود 50 تا 80 تا..
البته ايستگاه هايي که دو تا قطار از روي هم رد ميشه
حدود 120 تا 140 تايي پله داره..)
آهان! تا يادم نرفته..
چند تا از دوستان e.amil زدن که از ايران بنويس که چه خبره..
بايد بگم i am so sorry ، حتماً تو newsهاي خودتون مي گن
که اين جا چه خبره و اگر هم نه، مي تونين وبلاگ هاي ديگه رُ
بخونين که خيلي هاش پر شده از خبرهاي سياسي..
اما اکثراً هم حقيقت داره.. خودتون بخونين متوجه مي شين!
در نظر دارم فلوت رُ بکنم يه مرجع اطلاعاتي ساز شناسي..
(يا يه چيزي تو همين مايه ها..!!) اگه مطلب خوبي رُ مي شناسين
به من هم plz بگين يا آدرسش رُ به من معرفي کنين!!
فردا هم که افتتاحيه نمايشگاه خانم چالاک ـه..
با گفته ي هلن کلر نوشته م رُ تموم مي کنم؛
«گرامي ترين و زيباترين در جهان،
, نه ديده مي شوند و نه حتا لمس مي شوند،
, آن ها را بايد در دل احساس کرد.»