سه‌شنبه، تیر ۲۵، ۱۳۸۱

خبر؛ رئيس هيأت مديره ي انجمن فيلارمونيک تهران از احداث "کنسرت هال" با کمک رئيس جمهوري خبر داد.
دکتر عبدالحسين مستوفي، در پاسخ به اظهاراتِ رهبر ارکستر ملي ايران مبني بر نبود مراکزي براي ارائه ي برنامه هاي هنري گفت: "کنسرت هال" تهران در فضايي به مسعت 7465 مترمربع و در 7 طبقه داراي يک سالن دوهزار نفري، يک سالن 800 نفري و دو سالن 300 نفري احداث مي شود.
وي افزود: هزينه ي ساخت اين مجتمع 34 ميليارد ريال است که به دستور رئيس جمهوري و از طريق سازمان مديريت و برنامه ريزي و با همکاري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، تأمين شده و پروانه ي ساخت آن در ارديبهشت ماه از شهرداري منطقه ي 2 دريافت شده است و عمليات تحداث آن به زودي آغاز مي شود.
به گزارش ايسنا، مستوفي چاپ يک مجله ي ماهيانه ي موسيقي و تأسيس دانشکده ي موسيقي و تشکيل فيلارمونيک را از برنامه هاي انجمن فيلارمونيک با همکاري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي عنوان کرد.

خبر؛ هکرها با نفوذ به سايت خبری "يو.اس.ای تودی" اخبار ساختگی درآن قرار دادند. اين صفحات دستکاری شده مدت 15 دقيقه در معرض ديد بازديد کنندگان بود تا اينکه يکی از اعضای سايت موضوع را کشف کرد و سايت را موقتاً قطع کردند. کمتر از چهار ساعت بعد از آغاز مشکل، همه چيز به حال عادی بازگشته بود.
تمام خبرها به دروغ امضای اسوشيتد پرس را به همراه داشتند. فرد نفوذگر يک پرچم اسراييل را نيز در بالای سايت قرار داده بود و نيز خبری مبنی بر اينکه اسراييل مورد حمله عراق قرار گرفته است، در ميان اخبار جعلی به چشم می خورد. طبق گفته استيو اندرسن سخنگوی "يو.اس.ای تودی"، هفت صفحه ي مختلف هک شده بوده اند..