جمعه، فروردین ۰۲، ۱۳۸۱

سال داره نو ميشه..
خُب! بهتر ـه يه دوره يي بکنم بر وبلاگ م در سال 1380
اولاً که من اين وبلاگ رُ با راهنمايي هاي آزي ساختم..
بعدش هم که با کمکِ دوستم ، مطالب ش رُ نوشتم..
البته ، غلط زياد داره.. مي دونم..
آخريش مربوط ميشه به موزه هنرهاي معاصر که
نمايشگاه هنرهاي مفهومي (همون Conseptual Art) رُ
اشتباهاً نوشته بودم هنرهاي تجسمي..!!!
خلاصه هرچي خوبي يا بدي داشت، به بزرگي خودتون ببخشين.
اين چندوقت که بلاگ مي نوشتم، دوستانِ زيادي mail دادن
يا فيدبک و نظر و پيشنهاد و غيره.. از همه ممنون ام.
خُب ، من که دارم مي رم و عيد نيستم..
فکر کنم يک بار گفتم: اگه پيامي داشتين ، رو Yahoo! Messenger
برام Off-line بذارين يا به آدرس Yahoo!م نامه بفرستين..
يه وبلاگ جديد پيدا کردم به اسم: ماه و ماهي..
به نظرم قشنگ اومد ، گفتم شايد شما هم بخواين بخونين ش..
عيد رُ بهتون تبريک مي گم..
اميدوارم سال خوبي رُ پيش رو داشته باشين
و از تعطيلات ، کمال استفاده رُ ببَرين!!!!!!!!!!!
سيزده به در ، اگه چمن زيادي آوردين، به جاي من هم گره بزنين!
اگر هم مؤمن هستين و امسال رُ مي خواين عزا بگيرين؛
باز هم اميدوارم به خواسته تون برسين..
سالي مملو از شادي رُ آغاز کنين..
تو دعاهاتون ، من رُ هم فراموش نکنين..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
موفق باشين؛ مهدي.