پنجشنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۰

هوووووووو هااااااااااا .... امروز چه روزِ خوبي بود!!!
اگه تا به حال، يک روز مدرسه خوش گذشته باشه، امروز بود.
خيلي کيف داشت(به کسر کاف)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ديگه از فردا هم تو خونه ام.. البته مطمئناً تو خونه نمي مونم،
اما مدرسه ديگه تعطيل ـه تا 17 -ُم فروردين..
امروز روز خيلي خوبي بود..
صبح "..پدرام" رُ ديدم ، با Sepehr صحبت کردم(البته توجه بشه
که من باهاش صحبت کردم.. وگرنه اون که.. )
البته ، وقتي اومدم خونه ، مثل ديروز پشت درِبسته موندم
و رفتم کلّي نوار و کتاب و کارت خريدم..
راستي جريانِ مدرسه ي تيزهوشان رُ فهميدين..؟!
اون ها مدرسه رُ از ديروز تعطيل کردن..
جريان اين بوده که از طرف مدرسه ، بهشون اجازه دادن روز
سه شنبه ، ترقه بزنن و از اين حرف ها..
اين ها هم بعد از کلاس (وقتي کسي تو مدرسه نبوده..
نه معاون و نه مديري.. ) ترقه مي زنن و بالاخره چند تايي
هم مي ندازن طرفِ "فرزانگان" يي ها..
بهد هم که گشت مياد و اکثرشون رُ مي گيره و مي بره
کلانتري ولي عصر و...
اون ها هم چهارشنبه رُ تحريم مي کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خُب! راستي يه خبر خوب..
امروز من و افشين (کينگ کُنگ) با هم آشتي کرديم..
مي دونين..؟! اين تنها فردي بود که من باهاش بد..
نه! بد نيستم.. فقط باهاش قهر بودم..
و امروز اومد و گفت سالِ جديد اومده و ببخشيد
و خلاصه با هم دوست شديم...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امروز کلي راه رفتم تا مثلاً برم صندوق پستي رُ چک کنم
وقتي رسيدم ، يادم اومد کليدها م رُ گم کردم..
کلي حالم گرفته شد..
الآن دارم «عشق الهي / Agape» آخرين اثر عصار رُ گوش
مي کنم.. يادم باشه بعداً در مورد Agape کلي حرف دارم!
چهارشنبه (20 -ُم ) هم که نشست سپيد بود..
(نشست فصلي هنرمندانِ شيراز) و با اجراي آقاي ساکت..
خيلي دلم مي خواست مي بودم..
any way ، اون جوري که شنيدم ، خيلي باحال بوده..
اين هم از اين!!
راستي اين روزها خبر خاصي ، نشستي ، کنسرتي ،
اجرايي و سمينار ديگه يي نيست..؟!
اگه هست لطفاً من رُ هم خبر کنين..
البته به غير از جمعه.. که دوست من.. ولي خود من :(
خُب! امروز هزار بار عيد رُ تبريک گفتم؛
به شما هم تبريک مي گم و اميدوارم سالِ جديد ،
سالِ بسيار خوبي براتون باشه..
سالي پر از دوستي و مهر و عشق و شادي..
سالي مملو از موفقيت و پيروزي و ترقي..
به بهترين آرزو ها..
امروز اون قدر خوشحالم که فکر کنم هاله ام
خيلي شفاف و چندين متر شده باشه..!!!!!