جمعه، اسفند ۲۴، ۱۳۸۰

تا چهر/پنج روز ديگه ، داريم ميريم..
و مسلماً نمي تونم تو اين چند روز ، message بدم.
خُب ، عيد رُ بهتون تبريک مي گم؛
راستي مي دونستين امسال، سالِ اسب ـه..؟!
سال بسيار خوبي رُ براتون آرزو مي کنم.
اميدوارم امسال ، سالي باشه که همه بتونن
به هرچي بخوان برسن..
سالي پر از موفقيت و موفقيت و موفقيت.
اين عيد رُ به همه تبريک مي گم مخصوصاً به دوست هام؛
به «دوستم» ، به Sepehr ، به "..پدرام" ، مجتبا ،
به آزي و باربد ، فرزين و بهرام ، به همه ي بلاگستاني ها
از آقاي قاسمي گرفته.. تا خودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اميدوارم سال بسيار خوبي ، برامون باشه..
سالي سرشار از شادي و شادماني..
يه چيزي تو همون مايه هاي هر روز بهتر از ديروز
تو عيد حسابي خوش بگذرونين و ياد من کنين!!!
من mail هام رُ بعد از 15 ـُ م check مي کنم..
اگه کار مهمي داشتين ، به IDي Yahoo!م mail بزنين
و اگه خيلي ضروري بود، off-line ... باشه..؟!
من سعي مي کنم off-line هام رُ هر روز چک کنم..
باز هم بهتون تبريک مي گم و
آرزو مي کنم در اين سال به درک حقيقت نائل بشيم.