دوشنبه، اسفند ۱۳، ۱۳۸۰

امروز بعد از مدت ها به خوندنِ روزنامه مشغول بودم.
چند تا آمارِ جالب ديدم که حيف ام اومد شما ندونين!!!
1) آماري از ولنتاينِ محبوب:
مردان و زنان دوست دارند چه کسي ولنتاين شان باشند..؟!
مطابق نتايج اين آمار، «بريتني اسپيرز» در صدر است و «پاملا اندرسون»
و «جنيفر لوپز» بعد از او قرار دارند. در بين مردان هم «جرج کلوني» اول است
و بعد هم «براد پيت» ، «ويل اسميت» ، «بن افلک» ، «جاستين تيمبرليک»
و «تام کروز» هستند. (تعجب مي کنم چرا اسمِ من توشون نيست..؟!!!)
2) بد نيست از نتايج يک تحقيقِ پزشکي هم خبردار شويد:
بنابر آمارگيري انجام شده در يک مرکز جراحّي پلاستيک نشان داده که
اکثر خانم هاي مراجعه کننده مي خواهند مثل "بريتني اسپيرز" شوند!!!!!!
اين در حالي است که "بريتني" از ظاهرِ خودش خوشش نمي آيد.
و مرتب در اين باره غُر مي زند. در اين آمارگيري همچنين مشخص شد که
اکثر مراجعين به اين بيمارستان ها دوست داشته اند: چشمهاي "هدر گراهام"
بيني "هدر لاکلير" ، گونه "هلي بري" و لب هاي "دنيز ريچاردز" را داشته باشند.
در بين مردان هم اولويت با چشم هاي "براد پيت" ، لب هاي "بنيسيو دل تورو" ،
فکّ "جاني دپ" ، چانه "راسل کرو" و هيکلِ
-جديداً روي فرم آمده- ي "ويل اسميت" بوده است.
و در مجموع همه مي خواستند مثل «جم هاتف لو» باشند.
. ...(شما چه طور..؟!)
مطلب ديگه اي که مي خواستم بگم اينه که: فردا ، عيدِ غدير خم ـه..
ظاهراً عيد سيّد ها!!! (اگه تو جمع بلاگستان سيّد داريم،
پيشاپيش بگم ؛ عـــــــيــــــــدتـــون مــــبــارک. (عيدي فراموش نشه!!)
به همين مناسبت، با جمله يي از امام علي، بلاگ رُ تموم مي کنم؛
:: پيش از آن که عزمِ کاري کني ، مشورت کن
و پيش از آن که قدم بر کاري بگذاري ، بينديش!
:: بکوش که پست همت نباشي!
من چيزي نديدم که قدرِ انسان را بيشتر کوچک نمايد از پست همتي.
:: انديشه ي "نيک و مستقيم" بهترين انديشه ي بشري ست.
:: اگر هيچ گناهي نکنيد، من از گناهِ برتري مي ترسم که خودبيني ست.