دوشنبه، اسفند ۱۳، ۱۳۸۰

صبح به خير! (همين الآن از خواب پاشدم..)
الآن ظهرِ روزِ يک شنبه است.. و هنوز تلفن مون قطع ـه :(
مي دونين چه خوابي ديديم..؟!
خوابِ دوستم رُ ديدم..
سه شنبه فايناله. و شايد آخرين باري باشه که همديگر رُ مي بينيم.
-----------------------------------------------------------------------
خيلي دلم مي خواد دستش رُ..
اون دستانِ هنرمندي که..
« در درونِ تک تکِ انسان ها انرژي خارق العاده اي نهفته است که
. به محضِ آن که فرصت تشعشع پيدا کند، مي تواند بشر را
. به فراسوي توانايي هاي غيرقابل تصور فعلي اش ببرد. »
هنوز نتونستم خودم رُ راضي کنم.. اما مجبورم!
any way ، مي دونم و باور دارم که هــمــيــشــه ي هــمــيــشــه ؛
هر جا ، هر طور و در هر موقعيتي که باشه، بهترينه.
شايد سالِ ديگه، عيدنوروز رُ ايران نباشه، براي همين هزار بار ميگم:
سالِ نو بر تو مبارک باشه. سالِ خوبي داشته باشي..
روزهاي بسيار خوب و سرشار از موفقيت رُ در سالِ جديد، برات آرزومندم.
اميدوارم هر جا که باشي ، خوب و خوش و سلامت باشي.
« وقتي تو چيزي را مي خواهي ، همه ي جهان دست در دستِ هم
. مي دهند که تو را به آرزويت برسانند، اما بايد مطمئن باشند که
. نيرويشان از بين نمي رود. پس در ظاهر هزاران بار تو را مي آزمايند
. تا مطمئن شوند آن را از صميمِ قلب مي خواهي
. و در تصميم اَت پابت قدمي و دست از آن بر نمي داري. »
-----------------------------------------------------------------------
باز هم به خاطر همه چيز ازش ممنونم.
به خاطر چيزهايي که يادم داد..
« تنها گنجي که جست و جو کردنِ آن به زحمتش مي ارزد؛
. هدف است. »
-----------------------------------------------------------------------
:: راضي بود، مبارزه نمي کرد و براي همين رشد هم نمي کرد..
:: ..وقتي تقريباً هر چه را که در زندگي مي خواست به دست آورد،
به اين نتيجه رسيد که زندگي اش هيچ معنايي ندارد، چون هر روز
مثل روزهاي ديگر است. و تصميم گرفت بميرد.
:: پس اگر انسان با آرزو رشد کند، خودخواهي و پررويي نيست
که حالا که به اين آرزوش رسيده، بعدي هم
و باز هم بعدي که در غير اين صورت..
:: ..مردم تنها هنگامي به خود اجازه ي پذيرش تجمّلِ ديوانگي
را مي دهند که امکانش را داشته باشند.
:: ..سعي مي کنم، هرچند تنها چيزي که دارم «اکنون» است.
و همين اکنون هم بسيار کوتاه به نظر مي رسد.
:: اين تنها چيزي است که هرکس دارد، و هميشه هم کوتاه است.
هرچند برخي از مردم معتقدند که گذشته اي دارند و مي توانند
از آن چيزهايي را جمع کنند، و آينده اي دارند که از آن
بيشتر جمع خواهند کرد..
:: در اين جا لازم نيست حقيقت را پنهان کنيم.
-----------------------------------------------------------------------
يادِ اين جمله ي حضرت عيسا افتادم که در نامه اي به کليساي
خودپسن ، اعلام مي کنه.. ؛
..اکنون در مقابل در ايستاده، در را مي کوبم.
هر که صداي مرا بشنود و در را بگشايد،
داخل شده، با او دوستي دائمي برقرار خواهم کرد، و او نيز با من.
من به هر که پيروز شود اجازه خواهم داد،
که بر تخت سلطنتي ام ، در کنارِ من بنشيند..
-----------------------------------------------------------------------
با اين جمله از کليله و دمنه، بلاگ رُ به پايان مي رسونم؛
. « هيچ کس را بي تکاپوي سعي بليغ ،
. آفتابِ مُراد از مشرق اميد طالع نشده است. »
.