دوشنبه، اسفند ۱۳، ۱۳۸۰

يک اطلاعيه!!
طي دو/سه روز گذشته، آدم قحطي بود و تماميِ بلاها
بر سرِ من فرود آمد.
خُب، خيلي هاش رُ مي شه جبران کرد.
اما متأسفانه، mail هايي که در اين چندروز فرستادين
[ظاهراً] به طورِ کامل، مفقود شده..
خوشحال مي شم اگه بتونم بخونم شون.
و براي همين هم درخواستِ Resend دارم..
منتظر خواهم ماند..
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
جالبه! اين که کسي باشه تا وبلاگ ها رُ گزينش کنه..
البته گزينش که نه..
اون ها رُ بر اساسِ سليقه ي خودش مرتب کنه.
خيلي کارِ مهمي نيست، اما اگه سليقه ي شما
با ايشون يکي باشه، خيلي راحت مي شه از تلف شدنِ وقت
جلوگيري کرد.
هرچند ، من خودم اصلِ نوشته رُ ترجيح ميدم!!
اين آدرس رُ هم اون جا پيدا کردم..
ظاهراً سايتِ ياني يه.
--------------------------------------------------------------
نمي دونم چرا اما دوست دارم بعد از نوشتنِ اين ها،
آهنگِ To live is to die رُ گوش کنم..
(از آلبوم "... And justic for all" / متاليکا.