سه‌شنبه، مهر ۰۸، ۱۳۸۲

لاجرم آن کس که بالاتر نشست .. استخوانش سخت تر خواهد شکست..

يه چيز جالب که عمراً حدس بزنين.. استادِ معارف مون يه آخونده..!! البته ظاهراً که مردِ خوبيه (و نمره هم ميده) اما در کل تجربه ي جالبي هست!! همين جوري که نگاش مي کنم خنده م ميگيره!!!! به خودش هم گفتم، گفت جلسه ي اوله، اشکالي نداره.. کافي بود اون هم منو نگاه کنه تا بترکم از خنده !
اين اولين بار بود که يه آخوند به اين نزديکي مي ديدم. البته خوشلختانه فقط مشکلِ من نبود، همه همين جوري بودن.. همه ش داشتيم مي خنديديم! خودش هم همه ش مي گفت جلسه ي اوله.. شايد هم اصلاً برم حذف ش کنم، آخه واقعاً مطمئن نيستم بتونيم با هم کنار بيايم.
حدوداً يک ساعت تا کلاس وقتِ آزاد داشتم، رفتم حذف و اضافه و ok رُ گرفتم، مي خواستم بيام بيرون بشينم (فکر بد بد نکنين! تنها!! آخه اين جا همه دوتايي ها مي شينن.. در کل خيلي آزاده) داشتم مي رفتم ديدم يه جا نوشته کافي شاپ! رفتم يه کم وقت تلف کردم و يه راني گرفتم.. وقتي طرف داشت قيمت رُ مي گفت حس کردم صداش آشناست.. برگشتم ديدم يکي از بچه ها هست که با بابا و عموش کافي شاپ اون جا رُ مي گردونن.. يه نيم ساعتي با هم گپ زديم و پذيرايي شدم و بعدش هم که کلاس داشتم!
پ.ن. امروز يه اتفاق خاص هم تو خونه مون افتاد..!
پ.پ.ن. اين آخونده ظاهراً که خيلي خوب بود: امتحان که گفت من کوئيز نمي دونم چيه و ميدترم هم تا به حال نگرفتم! فاينال 40 تا تست هر کدوم نيم نمره. و همه ش هم سعي مي کرد عادي حرف بزنه، هِي مي گفت اِندِ فلان، آخرشه.. و غيره!

مي خوام يه لينک دوني از يه جا قرض بگيرم بذارم اين جا.. مثلاً اين چه طوره؟ تازه آرشيو هم داره!
يا نظرتون در موردِ اين لينک دوني چيه؟
البته خودم اعتراف مي کنم که شانسِ اين يکي از بقيه بيشتره ؛)

مي خواين تمام پهناي باند خودتون رُ مانيتورينگ کنين؟ (که بدونين سرعتِ اينترنت تون واقعاً چه قدره و به کجاها data داره ميره و غيره).. پيشنهادِ من نرم افزارِ bandwidth monitoring pro هست که دانلودش هم مجانيه!

و اگه مي خواين بدونين تو 10 ثانيه ي اخير چه چيزي بيشتر از همه (تو دنيا) و از طريق موتورهاي جستجو search شده، اين سايت دقيقاً همين کار رُ مي کنه! جالبي ش به اينه که هر 10 ثانيه هم refresh ميشه..

اين هم يه سايت فقط واسه search تو وبلاگ ها !!

لازمه بگم که اين لينک ها از وبلاگِ امير و زهرا دزديده شده !!

آيا مي دانيد که..؟!
- فاصله بين مچ دست تا آرنج برابر با طول کف پا است.
- قلب شما روزی ۱۰۱۰۰۰ بار مي تپد.
- دهان شما روزی يک ليتر بزاق توليد ميکند.
- به طور متوسط هر انسان ميتواند يک دقيقه نفس خود را حبس کند رکورد اين ماده در جهان ۷.۵ دقيقه است.
- از دست دادن تنها ۱٪ از آب بدن موجب تشنگی ميشود.
- مردان روزی ۴۰ و زنان روزی ۷۰ تار مو از دست ميدهند.
- يک انسان ۸ ثانيه بعد از قطع گردن به هوش ميماند.
- عضله ای که به شما امکان چشمک زدن ميدهد سريع ترين عضله بدن است شما به طور متوسط ۱۵۰۰۰ بار در روز چشمک ميزنيد.
- زنان دو برابر مردان چشمک ميزنند. :-)
- ناخن های دست ۴ برابر سريعتر از ناخن های پا رشد ميکنند.. (ادامه ي مطلب)

اين هم از پيشرفتِ تکنولوژي در سالِ 3000 ميلادي (خوش به حالِ بعضي ها!)

تکنولوژي آينده


خيلی سخته... آدم يه عمر ستاره ای رو تو آسمون ببينه. شب تا صبح بهش نگاه کنه. روز تا شب بهش فکر کنه. بهش دل ببنده. باهاش زندگی کنه. بعد راهی پيدا کنه تا برسه به ستاره، اما از وسط راه برگرده... و باز تا آخر عمر بشينه و ستاره رو نگاه کنه. قناعت کنه به بودن آسمونی که ستاره ش رو در دل داره... سخته، خيلی سخت...مثل راه رفتن روی سيم برق...
تا حالا اين همه خالی نبوده م. هيچی ديگه تو زندگيم نيست، جز کار، کار، کار. اگر نبود ِ چيزهای خوب، خوب باشه، من الان خوب ترينم. تنها چيزی که اين روز ها تسکينم می ده، سختيه. سختی کشيدن خوبه، نمی ذاره همه چی از بين بره... سخت يعنی هر چه انتظار داشته باشی، برآورده نشه... سخت يعنی که منتظر باشی... که منتظر بمونی... و من تا هنوز و هر وقت سختی خواهم کشيد. (ياور هميشه مومن)

اين سايته خيلي خيلي بامزه هست، توي اين قسمتش ميتونين، روز و سال و ماه تولدتون رو بنويسين و بعدش بهتون ميگه که زندگي گذشته تون چه جوري بوده و سالها پيش شما چه ميکردين، حتما امتحان کنين، خيلي چيزاي بامزه اي مينويسه :)

پ.ن. داشتم دنبالِ يه چيزي تو وبلاگ م مي گشتم که گوگل 4 تا result آورد؛ 3 تاش از آرشيو ملکوت و يکي ام از آرشيو زهرا. واسه همين هم اينا رُ نوشتم..!!
پ.پ.ن. يادتونه گفتم تو گيشا يه پارک خيلي توپ هست به اسم «گفت گو» ؟! و اگه بخواين مي تونين عکس هايي از اين بوستانِ خوشگل رُ در اين جا ببينين!
پ..پ.پ.ن. فقط يه چيز مي تونم بگم.. اگه باد از سرِ زلفِ تو نگذره؛ من ميرم گم ميشم.. .. // باقي ش رُ هم خودت بلدي :|