سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۴، ۱۳۸۱

جالب بود!! کنگره ي بين المللي يوگا رُ مي گم!
من که خيلي نموندم.. اما اجراي حرکات نمايشي ش
به نظر من خيلي ديدني بود!
و البته ديدن دوست م هم! ممنون اميد جان!
فردا بعد از امتحان، اگه بتونم ميام و يه سري مي زنم..
راستي! بايد اعلام کنم که؛
من طرحي رُ در دست اقدام دارم مبني بر به وجود آوردنِ
يه گروه دوستي يه کم بزرگ! و البته به صورت اينترنتي..
الآن حدود 180 نفر هستن، که اسمشون در ليست من
قرار داره و اگه خبري بشه، يا ايميل جالبي دستم برسه،
براي همه خواهم فرستاد. (البته نه اون هايي که نمي خوان)
خلاصه از همين جا اعلام مي کنم که؛
اگه مايل هستين تا شما هم در اين ليست باشين، کافيه
به من بگين و اگر هم مطلبي ، نوشته اي ، حرفي دارين؛
براي من بفرستيد، من بين خودمون پخشش مي کنم..
اين رُ هم اضافه مي کنم که اين اسامي و آدرس ها، شامل
همه ي اشخاص مي شه و هيچ محدوديتي
براي هيچ کس وجود نداره.. هر کس ، از هر جا..