دوشنبه، اردیبهشت ۲۳، ۱۳۸۱

واي! امتحان تاريخ داريم.. اين آقاي بهرامي هم که.. (!!)
any way ، ظاهراً بايد حسابي جون بکَنم و بخونم..
اميدوارم امروز تمومش کنم تا فردا بتونم برم کنگره!
خيلي جالبه.. نه؟! شوق ديدن يه دوست جديد..
راستي! اين روز ها چرا اين قدر کنگره و نمايش و همايش..
بعد از همايش مالِ دکتر هاي گوش و حلق و بيني
کنگره ي چشم پزشکان و کنگره ي يوگا و..
و همين طور نمايش نامزد ويولت. رفتين؟
من که به دلايل خاص(!) تقريباً همه ي اجراهاش رُ رفتم..
از سال 60 و خورده اي ، تو تالار دستغيب ، تا
پارسال ، تالار احسان..
اما ظاهرا! اين بار مثل پارسال نيست..
آخه پارسال اون قدر خلوت بود که تقريباً ضرر کردن.
هر کي هم ميومد ، افتخاري بود..
اما امسال اون قدر بازاريابي کرده که فقط 300 تا بليت ش
رُ مرکز آموزش زبان ما خريده! و کلي هم پيش فروش داشته.
در هر حال، کار قشنگيه! ( واقعاً مي گم نه به خاطر اين که
کارگردان ش يکي از آشنايان مون ـه..) اگه تونستين، برين!
× نامزد ويولت.
× نويسنده: فرانسوا دوترامون
× کارگردان: شاهرخ رحماني
× اجرا به دو زبان فارسي و انگليسي.
× از 25 تا 29 ارديبهشت / 7 عصر
× مکان: تالار احسان. انتهاي معالي آباد.
در ضمن، بايد اضافه کنم که
بليتش رُ مدرسه ي ما با 30 درصد تخفيف.
آموزشگاه زبان ما با 35 درصد تخفيف.
و دانشکده ي مهندسي با 50 درصد تخفيف
مي فروشن. البته اگه زودتر به من مي گفتين،
مي تونستم مجاني هم جور کنم..