دوشنبه، خرداد ۰۶، ۱۳۸۱

نمي دونم چرا همين جوري، هوس کردم Always رُ گوش
کنم.. حتماً مي دوني کدوم رُ مي گم..
آهنگِ هميشه از آلبومِ نقطه ي عطفِ "بون جووي"
) Always / Crossroad -1994- / Bon Jovi )
راستي! مي دونستين اسمِ کاملش يه چيزه ديگه ست..؟!
فکر کنم خودم قبلاً گفته بودم..
جان فرانسيس بون جيووي جونيور
آهنگِ هميشه.. يکي از قشنگ ترين کارهاش ـه.
يه مدت صبحونه . ناهار و شامِ من بود..
and i will love you, baby - always
and i'll be there forever and a day
i'll be there till the stars don't shine
till the Heavens burst and
the words don't rhyme
and i know when i die
you'll be on my mind
and i'll love you - always
واقعاً قشنگه.. نه..؟!
و به تو عشق خواهم ورزيد، عزيزم - هميشه
و در کنارت خواهم بود براي هر روز و تا ابد - هميشه
آن جا خواهم بود تا زماني که هيچ ستاره اي ندرخشد
تا وقتي که بهشت از هم بپاشد و
واژه ها شعر گونه نباشند
و مي دانم وقتي مُردم
تو در ذهنم خواهي ماند
و به تو عشق مي ورزم - هميشه
............
يادم نيست اين لينک ها رُ قبلاً داده باشم؛
پس دو تا هديه ي به ياد موندني (!)
به مناسبت امروز و ديروز و فردا..
هر روز، اين سه روز مهم اند، از سه جهت:
شمال و جنوب و مشرق..
اين هم دو تا لينک خوشگل مثل ماهِ ديشب:
مي دونين عشق چيه..؟! ( با آهنگِ Love Story )
و همين الآن! که فکر کنم اين تکراري باشه :-/
خُب، حالا که اين قدر عشق و عاشقي شد،
حداقل بذارين يه کم سوادتون بره بالا!
برين و معني عشق رُ پيدا کنين..