پنجشنبه، آبان ۱۵، ۱۳۸۲

يه ايميل جالب از <يه نفر> که نوشته دلم مي خواد ببخشمت اما ديگه نمي تونم کلي خندوند منو! آخه بنده ي خدا تو ديگه کي هستي؟ نصفه شبي.. کانادا؟ من؟ چي؟ هان؟ اگه خيلي دوست داشتي بيشتر توضيح بده!
امشب از اون شبا ست که حوصله ي درس و اتاق مرتب کردن و e.mail نوشتن و حرف زدن ندارم.. فقط يه آهنگِ لايت مثلِ love story يا romeo يا همون If u go away و مرور خاطرات..
فردا صبح هم که بايد صبح پاشم برم پياده روي..
يه بازي خيلي توپ که احتمالاً از سالک گرفتم (من لينک ها رُ يادم ميره از کجا ميارم) يه پازل، توصيه مي کنم حتماً يه دست بازي کنين! يکي نيست بگه شب quiz بازي مي کنن؟ اما تا سحر هم شده بيدار مي مونم و تموم ش مي کنم!
توضيح؛ بايد حاشيه ي رنگِ دو قطعه پازلِ کنر هم مثلِ هم باشه (مثالِ خودش رُ ببينين) و يه سري کارت هم هست به اسم wild card که نبايد ازش استفاده کنين. تو هر مرحله 4 بار مي تونين deal کنين و 3 تا ورق رُ عوض کنين.. يه بار هم ميتونين تقلب کنين، براي اين کار وقتي باختين، به جاي play again دکمه ي cheat (سمتِ راستِ تصوير) رُ بزنين تا برين مرحله ي بعد.. کل بازي 8 مرحله بيشتر نيست اما من هنوز نتونستم تموم ش کنم!
ساعت 3:12 دقيقه ي بامداد :)
پ.ن. به حساب هر چي خودتون مي خواين بذارين ش، من به خاطر funny بودن بهش لينک ميدم.. اجراي سوره ي حمد به صورتِ تکنو؛ دانلود!