سه‌شنبه، آبان ۱۳، ۱۳۸۲

مرسي خداي مهربون واسه يه روز خوب ديگه :)
تقريباً همه ش همون جوري گذشت که دوست داشتم، ساعتِ اول که هميشه خوبه، ساعتِ دوم هم فيلم (و البته من بازي!) ساعت سوم هم گذشت.. و بعدش هم همه چيز خوب ديگه (خيلي ممنون!!) :)
راستي تا يادم نرفته اکران ويژه ي سينماي وحشت (؟!) ؛ La Maison du diable يا شيطان در خانه / از Amityville - ساعتِ 3:30 ظهر - جمعه 16م - تالار فجر (پرديس ارم) ..احتمالاً ميرم. يعني اگه جايي نباشيم! شايد هم نه، معمولاً تنهايي حوصله ي هيچ کاري رُ ندارم :|

من از غروب سرد پاييز سراغ تو را مي گيرم
مرا به زمستان حواله مي دهند..
(مرسي امير جان)

اصولاً فرقي نمي کنه موبايل کي دست م باشه، من اکثراً تو کلاس ها دارم prince of persia رُ بازي مي کنم! (به ياد بچگي ها و نينتندو و غيره..) اين هم بازي فلش ش.. البته من که نتونستم بفهمم مرحله هاش چه جوريه، بگذريم! و اين هم يه عکس يه کم وحشتناک! (بدون شرح!)
امروز عصر کلاس معارف دارم.. همون استادي که اولين جلسه مي خواستم واحدش رُ حذف کنم، الآن شده استاد محبوب من!! تنها کلاس هايي که با علاقه ميرم مالِ ايشون و آقاي بيضايي هست :)
الآن پسردايي م آنلاين بود، گفت واسه فردا بايد يه پروژه طارحي سايت تحويل بديم، واسه م مي سازي.. من هم گفتم آره! البته usre و passش مشکل داشت واسه ش mail زدم اما دوباره به سرم زد يه کم ظاهر اين جا رُ عوض کنم؟!؟! (البته اگه وقت زيادي بيارم) ..يادم باشه بعد از کلاس -بعد از يک هفته- ديگه برم آرايشگاه، تازه مي خوام برم واسه خودم يه سري چيز هم بخرم.. تنهايي حوصله ندارم!