جمعه، مرداد ۲۴، ۱۳۸۲

کليپ mix studo HQي "Hafez In Love" (کارِ اوهام) رُ دانلود کردم. و باعث شد نصفه شبي بگردم از تو CD هام اصلِ آهنگ رُ پيدا کنم و گوش کنم!
ديگه اين که کتاب INFORMATION INSECURITY رُ مي تونين در فرمتِ pdf (Acrobat readet) از اين جا دانلود کنين. البته حجم ش يه کم زياده (153 صفحه / 2.36 Mb) و ديگه اين که انگليسي هست. در مقدمه ش نوشته؛

There are many reasons why this book should be read by all, but the current and impending natures of cyber-threats are the most important ones.


و اين هم mailing list provider خوب!
لينک هاي اين دفعه همه ش خارجکي شد!
دگرگون کردنِ آن چه در بيرون است، دشوارتر از دگرگون ساختنِ چيزي است که در درون قرار دارد..

گفت: "زندگي کردن در اينجا بايد حالب باشد؟"
- "بله، جالب است. من آواز پرندگان را مي شناسم، مي توان نشانه هاي خداوند را بخوانم؛ سنتِ خورشيد و سنتِ ماه را آموخته ام.."
دل ش مي خواست بگويد: "اما تنها هستم. و هنگامي که تنها باشي، درکِ کيهان هيچ به دردت نمي آيد."
آن جا در برابرش تکيه داده به نرده ي يک پنجره، بخش ديگرش ايستاده بود. مي توانست نقطه ي روشني را ببيند که در بالاي شانه ي چپ ش مي درخشيد. و از آموختنِ سنت ها پشيمان بود؛ شايد همان نقطه ي روشن بود که موجب شده بود عاشقِ آن زن بشود.. (بريدا)