پنجشنبه، مرداد ۱۶، ۱۳۸۲



خيلي دوستت دارم، عزيزم :x


اگه نمي تونم هميشه مالِ تو باشم
اجازه بده گاهي، زماني از آنِ تو باشم
و اگه نمي تونم گاهي زماني از آنِ تو باشم
بگذار هر وقت که تو مي گي، در کنارِ تو باشم..
خواهش مي کنم بذار در زندگي تو، دستِ کم چيزي باشم..
(15/5/82 ساعتِ 11 صبح، بعد از گرفتنِ کارنامه ي سراسري)

يه کم خسته م :)
ديشب فقط 1.5 ساعت خوابيدم؛ از 7 صبح هم رو پا بودم..
کارنامه ي کنکور سراسري رُ گرفتم و بخش نامه ي انتقالي (متن ش رُ در پايين مي نويسم) رُ و واسه انتخاب رشته (سازمان سنجش) ثبت نام کردم و کلي خسته ؛ رفتم م مديريت دانشگاه؛ آقاهه گفت 5 شنبه ها تعطيله ! نمي دونم چرا بعد رفتم بخش اداري که باز هم گفتن 5 شنبه تعطيله و اومدم خونه آماده بشم که برق رفت.. مي تونم حدس بزنم تو تاريکي چه قدر شلخته رفتم.. يه ليوان شيک موز رُ خالي کردم رو ميزِ آلبالو گيلاس..!! و الآن هم اين جا م. يه کم استراحت؛ شب هم بايد بريم سارا..

واسه انتخاب رشته: من تو waiting listِ قلم چي بودم ولي فکر کردم چون "سنجش" يه کم بيشتر موردِ قبوله و احتمال داره data baseشون کامل تره (و قلم چي هم خيلي بد شده؛ اصلاً سرويس نمي ده) سنجش ثبتِ نام کردم..
ستاد - بينِ بيمارستانِ سعدي و دانشگاه علوم پزشکي ؛ 4000 تومن + کپي کارنامه ي سراسري. حدوداً 2 دقيقه طول مي کشه تا يه فرم رُ پر کنين. به من گفت فردا صبح ساعتِ 9 کارنامه ي انتخاب رشته ت آماده ست :) خلاصه اين از اين!
واسه م خيلي جالب بود که فقط يه فرم انتخاب رشته دارم! باز خوب بود که اون مسئولي که کارنامه ها رُ مي داد يکي از دوستام بود (3 سال از من بزرگ تره! تو مدرسه مون بوده..) و کلي بگو و بخند..

و آخرين بخش نامه اي که شده در موردِ انتقالي :
حوصله ي نوشتنِ متنِ کامل ش رُ ندارم (اگه کسي مي خواد بگه scan شده ش رُ واسه ش e.mail کنم) ولي قسمت هاي مهم ش رُ مي نويسم:
دستور العمل اجرايي بخش نامه ي ايجادِ تسهيلات براي فرزندانِ هيأت علمي(تاريخ: 21/4/82)
1-2-مقطع: منظور از مقطع؛ مقاطع تحصيلي کارداني، کارشناسي پيوسته يا ناپيوسته و کارشناسي ارشد پيوسته است.
1-5- حد نصاب: حد نصاب نمره ي علمي لازم، 90% نمره ي کلِ آخرين نفر پذيرفته شده در سهميه ي مربوط براي رشته محلِ موردِ تقاضا مي باشد.
2-1 انتقال از دانشگاهِ مبدأ به دانشگاهِ مقصد در همان رشته و همان مقطع (روزانه به روزانه - شبانه به شبانه - روزانه به شبانه - روزانه به پيام نور - شبانه به پيام نور - روزانه به غير انتفاعي - شبانه به غير انتفاعي)
2-5 فرزندانِ اعضاي هيأت علميِ دانشگاه هاي مناطق در حال توسعه، مي توانند در صورتِ داشتنِ حد نصاب به شهرهاي ديگر در همان رشته منتقل شوند.
تبصره: اگر فرزندِ هيأت علمي داراي حد نصاب لازم براي انتقال نباشد دانشگاهِ مقصد که الزاماً بايد در شهر محل خدمتِ والدين باشد، مي تواند وي را به عنوانِ ميهمان بپذيرد. تبديلِ ميهمان به انتقالِ دائم مشروط به احراز وضعيتِ علمي مناسب طي دو ترمِ اول تحصيلي به تشخيص دانشگاهِ مقصد است. در دوره ي ميهمان شدن، دانشجو در دانشگاهِ مقصد واحد مي گيرد و لزومي ندارد از دانشگاهِ مبدأ فرمِ ميهمان اخذ کند.
تأييد و امضا براي استحضار و اطلاع:
آقاي حسين رحيمي (معاون وزير و رئيس سازمان) به دکتر مجيد ارشاد لنگرودي (رئيس دانشگاه شيراز) در تاريخ 1/5/82
دکتر تقوي و دکتر حسام الديني در تاريخ 5/5/82
ورود به دفتر آموزش دانشگاه: 6/5/82
اطلاع به کليه همکاران: 7/5/82

کلي هست! خلاصه اين که؛ فرقي که با سالِ قبل کرده اين که:
1- تغيير رشته کاملاً منتفي (البته بدونِ سهميه ي هيأت علمي هم اونو مي شه يه کاري ش کرد)
2- انتقال فقط در صورتي انجام مي شه که 90% تراز آخرين نفر قبولي رُ داشته باشين (بد نيست بدونين که سهميه هاي ديگه فقط لازمه 80% ش رُ کسب کرده باشن)