پنجشنبه، مرداد ۳۰، ۱۳۸۲

ببخشيد من وقتي پستِ قبلي رُ مي نوشتم يه کم عصباني و خسته بودم خلاصه اينجوريا !!
موضوع اينه که واسه اين کار بايد 3 نفر شهادت بدن، اما طريقه ي شهادت و مدارکي که لازمه و خلاصه همه چيز به کلانتري محل بستگي داره.. مثلاً يکي از دوستام 3 نفر شاهدش، همسايه هاشون بودن و سند خونه و کپي فيش آب و برق و گازِ و کپي شناسنامه و دو قطعه عکسِ همه رُ خواسته بودن. يکي ديگه از دوستام حتا شاهدهاش رُ از دوستاي مدرسه ش انتخاب کرده بود و فقط ازشون عکس خواسته بودن.. يا حتا کلانتري 13 شيراز هم گفت فرقي نمي کنه کي باشه؛ دوست فاميل همسايه؛ فقط بالاي 18 سال و مرد (اصلاً شهادتِ زن رُ قبول ندارن.. صبح به آقاهه گفتم اگه زن باشه قبوله؟ گفت واسه چي؟ گفتم همين شهادت ديگه.. کج نگام کرد گفت نه (اِنگار دارم مسخره ش مي کنم)) خلاصه همه چيز به خودِ کلانتري بستگي داره؛ اما کلانتري که حوزه ي ما هست گفت حتماً بايد از ذکر فاميل باشه.. گفتم ما تو شيراز هيچ فاميلي نداريم! گفت اشکال نداره، برو هر جا دارين (تهران مثلاً) بده کلانتري اون جا و فرم رُ بيار اين جا.. خلاصه اين که مجبور شدم برم تهران. فردا عصر حرکتم ـه.. به طور کلي اصولاً حضورِ من اونجا لازم نيست ولي باز هم به خودِ کلانتري مربوط مي شه شايد بگه بايد من هم باشم.
با اين که از اسفندِ 81 حکم شده که کفالتِ حينِ تحصيل هم مي دن اما ترجيح مي دم عقب نندازم ش..
خلاصه اين هم از اين!

به من گفت بيا
به من گفت بمان
بمن گفت بخند
به من گفت بمير
آمدم
ماندم
خنديدم
مُردم. (ناظم حکمت)

توضيحات اضافه شد:
و دو تا مطلب جالب:
نرم افزاري که بهش mail يا هر مطلبي رُ مي دين و اون بهتون مي گه نويسنده ي اون مطلب دختر بوده يا پسر..!! (رايگان) البته متن بايد انگليسي باشه :)
شما حتا مي تونين آناليز مطلب تون رُ هم ببينين تا بدونين طريقه ي امتيازبندي ش چه شکليه!
و دومي وبلاگ نويسي به صورتِ off line !!! (براي blogger و باقي..)
همون طور که مي دونين الآن بلاگ اسکاي اين سرويس رُ واسه خودش داره، حالا يه سايت هم اومده و اين سرويس رُ به بلاگرها مي ده!! اسم سايت هست Bloggar.com (به جاي e بايد a بذارين! اشتباه نشه..!!) البته اين يه سايت تقريباً سابقه دار هست در اين مورد اما به تازگي نسخه ي آلفاي يونيکدي ش فارسي رُ هم ساپورت مي کنه:
خودِ سايت: BLOGGAR و اين هم لينکِ دانلودِ برنامه :)

اين هم آخرين وبگردي امشب من: راهنماي blogrolling + نرم افزار ORC قارسي براي تشخيص کاراکترهاي فارسي از روي تصوير عکس + سايتِ شخصي بيل گيتس (از وبلاگِ pmm)

احساس دهقان فداکاری رو دارم که قطار از روش رد شده (وبلاگِ مينيمال! لينک از جارچي)
برگردم temp ملکوت رُ درست مي کنم، اوکي؟