دوشنبه، مرداد ۲۰، ۱۳۸۲

يه روز مرخصي.. با اين که همه ش بي کار هستم ولي به هيچ کاري م نمي رسم.. البته خودم هم مي دونم که علت ش فقط تنبلي و بي حوصلگي هست؛ نمي دونم چرا، ولي سرِ هيچ کاري بند نمي شم. حتا کتاب خوندن يا کار کردن با کامپيوتر..!

..آن گاه شاعري گفت: با ما از زيبايي سخن بگو. و او پاسخ داد:
زيبايي را در کجا مي جوييد؟ و او را چه گونه مي يابيد؟ مگر آن گاه که او خود راه و راهبرِ شما باشد.. و چه گونه از او سخن مي گوييد، مگر آن گاه که او خود بافته ي سخنانِ شما باشد؟
غم ديدگان و آزردگان مي گويند: زيبايي مهربان و ملايم است؛ مانند مادر جواني که نيم شرمنده از شکوهِ خود در ميانِ ما راه مي رود.
و شوريدگان مي گويند: نه! زيبايي از جنسِ قدرت است و هراس؛ مانند طوفان زمينِ زيرِ پا و آسمانِ بالاي سرِ ما را مي لرزاند.
خستگان و فرسودگان مي گويند: زيبايي از جنس زمزمه ي نرم است و در روحِ ما سخن مي گويد؛ صداي ش در برابر سکوت هاي ما وا مي رود، مانند پرتوي ضعيفي که از بيم سايه مي لرزد.
اما بي قراران مي گويند: ما صداي فريادِ او را در کوه ها شنيده ايم؛ با فريادهاي او صداي سمِ اسب و تپشِ بال و غرش شير همراه بود..
.. اما بدانيد که زيبايي زندگي است؛ آن گاه که پرده از رخسارِ پاکِ خود بر مي دارد.
اما زندگي شماييد و پرده شما.
زيبايي هستيِ سرمدي است که روي خود را در آينه مي نگرد. اما هستي سرمدي شماييد و آيينه شما..

××××××

نوشته ي امروز من در جارچي:
اول اين که Silver Dreams مطلبي داره با عنوانِ «چرا آدما حرفِ خودشون رُ هم قبول ندارن؟»

ديگه اين که مژده ي دلاويزترين.. هم داره مي ره مشهد (اميدوارم به سرنوشتِ گوليه دچار نشه!)

نوشته ي امروز مرداد رُ هم با عنوانِ «معما» مي تونين بخونين ؛)

اگه بلاگيست هستين (قبلاً مي گفتيم بلاگر؛ ولي حالا با وجودِ blogsky , persianblog فکر کنم اين واژه جامع تره!) خلاصه اگه سايت دارين يا حتا اگه ندارين، حتماً يه سري به وبلاگِ لينکستان بزنين که کلي لينکِ مفيد داره (از عکس و سايت گرفته تا blog tools..)

و دو تا لينکِ غير وبلاگي اما خوشگل:
حتماً خيلي واسه تون پيش اومده که errorِ شماره ي 404 رُ ببينين (همون page cann't find) ولي اين يکي واقعاً قشنگ بود.. من که خوشم اومد!
و دوم هم سايتِ Rigdonia که هيچ توضيخي نمي دم، خودتون برين ببينين (فقط توصيه مي کنم که حتماً برين!!) :)
هر جا لازم شد:
User: graphics
Password: viewthem

فقط اينو اضافه کنم که واسه مسابقه ي جارچي هم خوبه! اين سايت پر از template هاي قشنگه :)

آرزومندِ آرزوهاتون؛ اِدناي سردرگم..