دوشنبه، مرداد ۲۰، ۱۳۸۲

امشب ماه کاملاً مهتابه، اگه وقت کردين نگاش کنين؛ خيلي خوشگل شده.. راستي 4 شنبه هم بهترين فرصت واسه ديدنِ بارانِ شهاب سنگ؛ خلاصه از دست ش ندين!
داشتم به ماه فکر مي کردم، کلي وبلاگ باز کرده بودم که اين آهنگ دوباره منو برد به کلي خاطره.. بگذريم!
چيانگ گفت: سرانجام تو انديشه ي اصلي را درک کردي، اما مهارِ بدن نياز به مقداري کار دارد.
جاناتان حيرت زده و سر در گم بود: ما کجا هستيم؟
فرزانه که مطلقاً از تأثير فضاي غريب رها بود، پرسش او را پاسخ داد: آشکار است که ما در سياره اي هستيم با آسمانِ سبز و زوج ستارگاني در نقشِ خورشيد.
جاناتان فريادي گشيد: عملي است!
چيانگ گفت: خُب، مطمئناً عملي است. هميشه عملي است، زماني که مي فهمي چه مي کني. حالا درباره ي مهار تو..

اين نرم افزار بهتون اين امکان رُ مي ده که ID تون رُ بدونِ اجازه طرف مقابل از Friend list ياهوش پاک کنين و يا ID ش رُ بدونِ اجازه add کنين. و يه لينکِ توپ: اين سايت که توسطِ مدير شرکتِ Gibson ساخته شده؛ سعي مي کنه کامپيوتر شما رُ هک کنه و بهش نفوذ کنه، بعد نتيجه رُ بهتون مي گه (اگه نتونه که امنيتِ سيستم شما بالاست، در غير اين صورت خودش راهنمايي مي کنه که چه کار کنين..)

اين هم نوشته ي دومم در جارچي ؛)

×××

احسان تو وبلاگ ش مطلبي رُ نوشته با اين عنوان که «تا به حال به کسي گفتين که يک ميليون بار دوست ش دارين؟»

«مي خوام با قلم بنويسم، با دست نقاشي كنم، با مِداد طراحي كنم، رو در رو صحبت كنم، همه جا رو با چشم خودم ببينم . . .
خارج از اين دنياي مجازي ِ زيبا..» آخرين نوشته ي ترانه هاي کوچک هست که هميشه نوشته هاش خاطره ساز بوده..

ديگه اين که امير هم به قول ش عمل کرد (و در ازاي قبول خواسته هاش از مديرانِ پرشين بلاگ؟) وبلاگ هايي رُ که هک کرده بود (39 تا؟) رُ به صاحبان شون برگردوند..

در ضمن اگه سايت هايي مثلِ پستچي رفته باشين حتماً ديدين که به وسيله ي يه Editor نوشته هاي پينگليشِ شما به فارسي تبديل مي شه. شما مي تونين از اين جا برنامه اي مشابه رُ دانلود کنين که همين کار رُ مي کنه و کاربردش تو Y! msger و Y! mail و Blogger و غيره ست..

خوش بين آن است که همه ي چراغ ها را سبز مي بيند، بدبين آن است که همه ي چراغ ها را قرمز مي بيند؛ تنها اين شخصِ عاقل است که کوررنگي دارد! (آلبرت شوايتزر)