دوشنبه، شهریور ۱۸، ۱۳۸۱

اول) آدرس وبلاگِ افسانه خانم به اين صورت تصحيح مي شه! و لازمه بگم که: قبل از پابليش کردنِ msgهات، رو نوارِ بالاي صفحه (خاکستري رنگ) راست - کليک کن و از Encoding گزينه ي UniCode UTF-8 رُ انتخاب کن.. بعد هم paste و پابليش! همين جوري مي توني نوشته هاي قبلي رُ هم edit کني.. ديگه چي؟ آهان! اين رُ هم واسه آخرين بار مي گم.. نمي خواين هم رعايت نکنين! به من چه.. ؛ اگه از ويندوزهاي تحتِ NT (انواع NT ، XP ، 2000) استفاده مي کنين، به خاطر اشکالي که فونتِ Tahoma داره بايد؛
يا فونتّ وبلاگ تون رُ عوض کنين..
يا ويندوزتون رُ عوض کنين..
يا به جاي "ی" از کليد shift + x (شيفت + ط)
به جاي "ژ" ار کليد shift + c (شيفت + ز)
و به جاي "پ" از کليد shift + \ (شيفت + ژ)
استفاده کنين.. خودتون که نمي فهمين اما چشم هاي ويزيتور از حدقه در مياد بخواد نوشته هاي خراب رُ بخونه..
(که اکثر وبلاگ نويس هاي شيرازي هم دارن اشتباه مي نويسن.. باز هم بگين چرا وبلاگتون رُ نمي خونن..)
دوماً که حسابي خسته م.. باقي حرف ها باشه واسه بعد.. امروز صبح ساعت 7 پا شدم! 10 با بعضي "بد قول ها" قرار داشتم که تازه ساعت 10:30 رسيدن و تازه گشتن ها شروع شده.. تا ظهر بيرون بوديم (از نارنجستان و بنيادِ فارس شناسي و -- [اسم اون مسجده چي بود؟] گرفته تا يه قسمت هايي از بازار و.. ناهار هم حمام وکيل بوديم.. فکر کنم 3 بود اومدم خونه.. يه کم بلاگ خوندم و 6 رفتم بيرون.. آخرش اين که ساعت 11:30 برگشتم خونه.. ديگه اين روزهاي آخر حسابي "بخور بخور" ـه.. فعلاً هم شب به خير!
قبل از پابليش؛ دو تا e.mail جالب داشتم..
اول از تنهاي شب؛ که لازمه در جواب بگم.. من يه کم زيادي copyright هستم واسه همين هم اين جوري ام! ولي گفتنش هم برام سخت نيست.. اين که عکس قبلي رُ از تو وبلاگِ تو پيدا کردم.. راستش من اگه از چيزي خوشم بياد، ازش استفاده مي کنم! مهم اينه که ديدمش.. وگرنه عکس که رو نت زياده.. مثلاً همين عکسِ ماه رُ هم از وبلاگِ مهربون برداشتم.. (البته اين رُ همه مي دونن فکر کنم!) در موردِ وبلاگت هم بايد بگم.. خوندمش اما چيز زيادي دست گيرم نشد.. من خيلي از اين بحث ها سر در نمي يارم! ولي اگه خواننده ها بخوان بدونن؛ "مفهوم روابط آزاد در مارکسيزم" ساعت 11 امشب پابليش مي شه..
و e.mail ِ ديگه از گلِ يخ عزيز؛ خيلي خوشحالم کردي.. مرسي که واسه م دعا مي کني.. خدا دعاي خوب ها رُ مستجاب مي کنه.. و همين مي تونه يه کم اميدوارم کنه :) آرزومندِ آرزوهات؛ EDNA