شنبه، شهریور ۱۶، ۱۳۸۱

سلام به دوستاي عزيز.. اول لازمه تشکر کنم از اين که.. نمي دونم از چي.. آخي خودم اصلاً دليلش رُ نمي فهمم.. من يه msg دادم براي آموزشِ گذاشتنِ عکس در وبلاگ و وب-سايت ها.. ولي چون همه ش فرمان بوده، به جاي فرمان محسوب شده (و نه نوشته) ، خلاصه حسابي ريخته بود به هم.. يه روز هم که account نداشتم و امروز فهميدم که خراب شده.. واقعاً دَم تون گرم!! بازم خوبه کنتور دارم و معلوم ميشه روزي 34 تا ويزيتور ميان اين جا.. هر چند هنوز هم مطمئن نيستم.. يا خيلي باحالين.. يا.. بازم خيلي باحالين.. يه چيزي تو مايه هاي "باحال ترين" ويزيتورهاي وبلاگِ من.. ممنون از همه!
any way، اشکالي نداره.. در اولين فرصت که فرمان ها رُ در قالب نوشته up load کردم، اين آموز رُ مي دم.. خلاصه اين هم از اين..
امشب داشتم با هزار مکافات (چرا زبان من اين قدر بد شده..؟! وقتي مي خونم مي فهمم که اين لغت برام آشناست.. اما معني ش يادم نمي ياد.. مي دونم که مي شناسمش! اما هيچي! جونم بالا اومد تا اين متن رُ بخونم..) داشتم نوشته ي اين دفعه (سپتامبر 2002) رُ با عنوانِ Secrets of Blissful Relationships - Greedy or Generous? - Sept 2002 مي خوندم که يه mail برام اومد از کسي به اسمِ «کاکا سيا» !!! نمي دونم چرا همه من رُ انتخاب مي کنن.. خلاصه نوشته بود که من فلان وبلاگ رُ مي نويسم و دوست دارم معروف بشم و خيلي دوستتون دارم و دلم براتون تنگ مي شه و.. هر چند فکر نمي کنم خواننده ي وبلاگِ من باشي و آدرس من رُ از mailing list ِ يکي ديگه برداشتي، ولي لازمه بگم اولاً من پسرم! اين قدر واسه م ناز نيا.. دوماً هم صفحه ت load نمي شه.. درستش کن! احتمالاً لازمه يه بار ديگه publishش کني.. اين اتفاق بعضي موقع ها واسه blogger مي افته..
ديگه اين که سينما سعدي "نان، عشق، موتور هزار" رُ آورده.. فيلم جالبيه.. جدي نيست.. اما به يه بار ديدنش مي ارزه.. اگه خواستين برين يه mail هم به ما بزنين، اگه وقت هامون با هم match شد بريم.. راستي! من خيلي تو شهر نمي گردم.. اگه ديدين "زندانِ زنان" رُ آوردن خبرم کنين! مي خوام ببينمش.. به نظرم وسوسه کننده مياد ؛)
جهت اطلاع؛ اين بار از شرکتِ پرنيان اشتراک گرفتم و اصلاً هم سرويس دهي ش خوب نيست.. خلاصه اين هم تجربه شد!
الآن دارم Enigma گوش مي کنم.. يادِ فضي افتادم.. و يادِ خيلي چيزهاي خوب ديگه.. ترجيح مي دم يه کم تنها باشم.. اميدوارم همه تون خواب هاي خوب خوب ببيني.. آرزومندِ آرزوهاتون.. EDNA..
و بياريم سبد.. ببريم اين همه سرخ.. اين همه سبز..