چهارشنبه، شهریور ۱۳، ۱۳۸۱

Farsi Yahoo! Messenger به وسيله "ياهو! مسنجر فارسي" براي اولين بار شما مي توانيد با دوستان خود به زبان فارسي چت کنيد. بر خلاف ديگر برنامه هاي فارسي، براي اجراي اين برنامه حتماً لازم نيست که ويندوز فارسي را روي کامپيوترخود نصب کنيد. درواقع اين برنامه به هيچ سيستم عامل خاصي وابستگي ندارد و در تمام ويندوزهاي شرکت مايکروسافت به هر زباني که باشند اجرا ميشود (95, 98, NT, ME, 2000, XP). خصوصيت ديگر "ياهو! مسنجر فارسي" اين است که يک برنامه کاملاً مستقل از ياهو! مسنجر انگليسي است. يعني اينکه بعد از نصب شما ميتوانيد هر موقع که خواستيد با ياهو! مسنجر انگليسي خود کار کنيد. در واقع اين برنامه هيچ تغييري در ياهو! مسنجر شما نميدهد و فقط يک نسخه ترجمه شده از ياهو! مسنجر است، ولي براي اينکه بتوانيد با اين برنامه کار کنيد بايد حتماً ياهو! مسنجر (نسخه 5 به بالا) روي کامپيوتر شما نصب شده باشد. ياهو! مسنجر فارسي رُ از اين جا مي تونين دانلود کنين.. (از وبلاگِ محسن)
مرد ايراني؛ دو قانون براي خوشبختي وجود دارد و آنقدر ساده است
كه هر شخصي با شنيدن آن ميبيند كه از قبل هم آنها را ميدانسته.
قانون اول اينست كه سعي نكني كسي را تغييربدهي، تنها و تنها كسي را كه بايد تغييردهي، خود توست.
قانون دوم اين كه ،از كسي توقع نداشته باشي.
قول ميدهم كه اگر اين دو قانون را در زندگي ات اجرا كني، خواهي ديد كه چگونه طرز سلوكت با مردم تغيير خواهد يافت و اگر از اين قانون ها پيروي كنيم ،ميبينيم كه چقدر انسانهاي خوب در اطرافمان هستند. ما فقط چشمهايمان را به خاطر تجارب تلخ گذشته مان ميبنديم..
زنان ايران؛ «شرکت تعاونی صنايع دستی آتون هنر، عصر جمعه برنامه نمايش زنده لباس زنان را در فرهنگسرای هنر اجرا کرد. اين گروه از زنان که در شيراز موفق به کسب مجوز نشده بودند، در تهران در دو سانس و فقط برای زنان برنامه خود را اجرا کردند.»
از روز اول به وجود اومدنِ اين سايت؛ هر روز يه گوشه اي لينکش رُ مي ديدم.. اما هيچ وقت بهش سر نزدم.. تا ديروز.. به غير از اين که خانم هاي محترم مي تونين با حقوق خودشون آشنا بشن؛ به آقايون و ديگرون هم توصيه مي کنم حداقل صفحه ي اول اين سايت رُ ببينن.. من که خيلي از طراحي ش خوشم اومد.. خلاصه از ما گفتن..
وبگرد؛ حتما ماجراي گوش بريده ون‌گوگ و نامه معروف او به دلداده‌اش را شنيده‌ايد. اما شايد برايتان جالب باشد كه قطعاتي از نامه‌هاي اين نقاش را هم بخوانيد. ونسان ون‌گوگ،‌ مثل همه كساني كه پيش از اختراع تلفن زندگي مي‌كردند، ناچار بود تا براي ارتباط با دوستان و آشنايانش به نامه‌نگاري اكتفا كند. نامه‌هاي او، بخش‌هاي از زندگي، احساسات وعقايدش را آشكار مي‌كنند. اگر از دوستداران اين هنرمند امپرسيونيست هستيد، مي‌توانيد متن نامه‌هاي او را به همراه تصاويري از نسخه‌هاي اصلي، در سايت WebExhibits ببينيد.