جمعه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۸۱

از دست اين Blogger !! خودش ديوونه است مي خواد من رُ هم ديوونه کنه!
دو روز ـه نه پابليش مي کنه و نه اديت..
من هم مجبورم خودم رُ با e.mailها سرگرم کنم!
لازمه اين جا از همه ي کساني که جواب داده بودن، تشکر کنم..
و بيشتر هم متشکرم از راهنمايي هاي بلاگ باکره ، خاطرات ، گل يخ
هودر ، عنصراول ، خانم قهرماني و مهران و باقي دوستان..
راستي! الآن ساعت چنده..؟!
تو اتاق من کلي ساعت ـه..!!! برعکس خيلي از خونه هاي ديگه!
به غير از ساعت کامپيوتر و ضبط صوت و ساعت تخت خواب،
و ساعت زنگ داري که صبح ها باهاش از خواب بيدار ميشم
يه ساعت ديواري هم دارم..!! البته از هيچ کدومش استفاده نمي کنم.
من هميشه ساعت مچي م رو دستم ـه
و هميشه هم از اون استفاده مي کنم!
دو هفته اي ميشه ساعت ديواري م
داره درجا مي زنه (باتري ش ضعيف شده)
و يک هفته اي يه ساعت تخت خواب ، داره خواب ش مي بره..
بايد باتري هاش رُ عوض کنم.. البته اگه وقت کنم!