سه‌شنبه، مهر ۲۹، ۱۳۸۲

ز فيض ابر چه حاصل
نهالِ سوخته را..


اول از همه تا يادم نرفته معرفي دو تا سايت؛ اگه دوست دارين مجاني آهنگ هاي mp3 ايراني رُ دانلود کنين از سايتِ mp3 ايراني استفاده کنين و سايتِ mp3 خارجي هم واسه آهنگ هاي خارجي! (توجه کنين به mp3 و مجاني)

چند وقت پيش فيلم Alien 3 : Fright Night رُ ديدم، قشنگ بود.. ديروز هم Alien Resurrection که در اصل alien 4 ميشه و خيلي توپ بود! راستي امروز هم رفتم فيلم «رقص در غبار» فيلمي که فکر نکنم اکرانِ عمومي داشته باشه اما اگه اسم ش رُ تو ويدئوکلوپ، رو CD يا VHS ديدين حتماً ببينين، ارزش ش رُ داره.. يکي از بهترين فيلم هايي بود که ديدم؛ البته خُب نظر من به موقعيتِ خودم و پيش زمينه هام هم بستگي داره اما اينو از چندين نفر هم شنيدم که گفتن بهترين فيلم امسال شناخته شده يا فيلمبرداريش نوعِ فلان هست که تک ـه و غيره. اگه تونستين ببينين ش؛ رقص در غبار ..

حرف ديگه اي ندارم واسه گفتن، من که از خيلي چيزا استعفا دادم، حتا آدم بودن م، پس ديگه چرا اينقدر اصرار؟ چرا هنوز منو تو بازي فرض مي کني؟ نميگم باختم اما مي دوني که رفتم کنار.. ديگه ادامه ندادم، حالا به هر دليلي، پس باقي ش رُ هر جوري دلت مي خواد direct کن. ديگه من تو دنياي تو نيستم، اگه باشم هم خودت مي دوني که نيستم..