یکشنبه، تیر ۲۲، ۱۳۸۲



سانسور



بايد از رود گذشت
بايد از رود
اگر چند گل آلود
گذشت ...

دو تا مطلب از زيتون ؛
1- تازگي ها در كرج هر كي كارت اينترنت مي خره بايد اسم و فاميل و شماره تلفن شو بده .. امضا كنه ..به داداش من تلفن زدن كه ديگه كي ها از كارت اينترنتت استفاده مي كنن..نمرديم و يه بار غيرتي بودن داداشم به درد خورده و نگفته..هر چي اصرار كردن ..گفته فقط خودم ..بعدا گفتن آخه سايتاي ضد و نقيضي مي ري فكر كرديم چند نفرين ! وقتي من اومدم خونه رنگش پريده بود و مي گفت مگه چه سايتهايي مي ري ؟:)
2-براي اسم و آدرس خواستن براي كارت هاي اينترنت ..انگار تازگي ها اينطوري شده .بعضي شبكه ها .براي كارتهاي طولاني مدت واجبه كه بهشون زنگ بزنيم تا اكانت رو فعال كنن، آي دي و پسوردو بديم ..اونا بهمون زنگ مي زنن اگه شماره درست باشه فعالش مي كنن .. .. .براي كارتهاي كوتاه مدت ..خودم امروز دو جا رفتم ..يكيش يه سوپر بود كه همينجوري فروخت ولي به يه مغازه ي كامپيوتر فروشي كه رفتم ازم اسم و شماره تلفن و امضا گرفت ..گفت : بهمون دستور دادن.. ولي من عين داداشم خنگ بازي در نياوردم و همه چيز و غلط نوشتم ..فقط موقع امضا احتمالا قيافه م خيلي خنده دار شده بود چون هر كاري كردم و صورتمو كج و كوله كردم .. خيلي به امضاي خودم شبيه شد ..بايد قبلا تمرين مي كردم !
× براي رد کردنِ پروکسي اين مطلب رُ هم بخونين ؛)