سه‌شنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۸۱

خيلی‌ها هميشه از آرايشگاه ناراضی بيرون می‌آیند. چون نمی‌توانسته‌اند بگويند که دلشان می‌خواهد مويشان را به چه مدلی کوتاه کنند يا فرم بدهند. بعضی ‌از آرايشگاه‌ها البته مجلاتی برای اين کار دارند، ولی آنقدر قديمی که تقريبا بدرد نمی‌خورد. خيلی‌هايشان هم زياد اهل فيلم ديدن نيستند که مثلا بتوانيد با گفتن اسم يک هنرپيشه‌ی خاص در يک فيلم بخصوص منظورتان را به آرايشگر برسانيد. در نتيجه يک منبع خوب و جديد برای ديدن مدل‌های جديد آرايش مو خيلی می‌ارزد. در اين وب سايت برای موهای کوتاه، متوسط، بلند، توی صورت، سيخ‌سيخ، و حتی برای شينيون هم عکس‌های بزرگ و قابل استفاده‌ای هست. البته فقط برای خانمها.
* «با استفاده از سرويس رايگان سرنا شما ميتوانيد علاوه بر استفاده از برنامه هايی مانند Outlook جهت چک کردن نامه های الکترونيکی خود از Web Mail منحصر به فردی که برای شما طراحی شده است نيز استفاده کنيد و در هر شرايطی و در هر جا نامه های الکترونيکی خود را چک کنيد. نيز در محيط Web Mail شما دارای ۲ مگابايت فضای رايگان هستيد.» سرنا يک وب‌لاگ شرکتی خوب هم دارد.
* دانشگاه کاليفرنيا،‌ در سال جديد تحصيلی درسی را درباره‌ی رسانه‌ی «وب‌لاگ» برای دوره‌ی فوق ليسانس روزنامه‌نگاری ارايه کرده است.
( از بلاگِ هودر )