پنجشنبه، آبان ۱۵، ۱۳۸۲

بالاخره خبرش رُ پيدا کردم: محكوميت سعيد نياكوثري در شيراز
واحد مركزي خبر، ايسنا: در پي شكايت مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس از يك آهنگساز شيرازي، سعيد نياكوثري به هفتاد ضربه شلاق تعزيري محكوم شد. پرونده‌ي شكايت سعيد نياكوثري، مدير كانون فرهنگي صبا و نوازنده سنتور، از اداره كل ارشاد فارس مبني بر دستور انحلال كانون فوق و شكايت آن اداره از نامبرده دائر بر نشر اكاذيب در شعبه بيست و چهار دادگاه عمومي شيراز بررسي شد و با بلاوجه تلقي شدن شكايت اين آهنگساز و با توجه به محتويات پرونده و مطالعه مصاحبه‌هاي مندرج در روزنامه هاي مختلف و اظهارات متهم نزد مراجع انتظامي، نياكوثري به هفتاد ضربه شلاق تعزيري محكوم و همچنين حكم تعطيلي موقت آموزشگاه موسيقي ياد شده نيز صادر شد. همچنين در حكم صادره آمده است كه محكوميت صادر شده تحت شرايطي به مدت دو سال تعليق و امكان لغو حكم تعليقي نيز وجود دارد كه در اين صورت مجازات معلق به موقع اجرا گذارده خواهد شد. سعيد نياكوثري كه برنده جايزه سوم جشنواره ولز انگلستان است، درخصوص حكم صادره از سوي شعبه بيست و چهار دادگاه عمومي شيراز گفت: هنوز حكم به دست من نرسيده ولي هر حكمي كه از سوي قوه قضاييه و دادگاه صادر شود، مي پذيرم. نياكوثري با بيان اينكه مديركل ارشاد فارس در دادگاه ادعا كرده است كه من در شب ارتحال امام (ره) ساز مي زده ام، تصريح كرد: وي بايد اين ادعاي خود را ثابت كند كه از نظر من كذب محض است.. پانزده مهر 82

پ.ن. عکسِ خودش و اين هم فکر کنم خانوم شون (دومي سمتِ راست) .. همه ي عکس ها